A gyógytestnevelő és szenzomotoros terapeuta Stephens-Sarlós Erzsébet előző kötetében (202220064) foglalta össze módszerét, melynek lényege, hogy mozgásfejlesztő gyakorlatokkal segítse azokat a gyerekeket, akiknél valószínűleg az idegrendszer megrekedtsége miatt a csecsemő- vagy kisgyermekkori reflexei nem változtak meg, nem olvadtak be vagy szűntek meg, így azok gátat szabtak a további természetes fejlődésnek, és akiknél olyan problémák jelentkeztek, mint a tanulási nehézségek, az éjszakai ágybavizelés, a beszéd- és a mozgászavar vagy az olvasási nehézségek. Ezen fejlesztési koncepcióra épül a szerző újabb kötete is, amely egy olyan több részes mesét tartalmaz, amely mozgásra készteti a három-nyolcesztendős gyerekeket.*** A történet főhőse Vulpi, a rókakölyök, aki kalandjai során felfedezi a varázslatos erdőt, közben pedig megtanulja a világhoz való alkalmazkodást, a kitartást és megérzi a benne rejlő erőt, képességeket. A mesébe ágyazva számos a már nem kívánatos csecsemőkori reflex gátlására szolgáló mozgásfejlesztő gyakorlat is található, melyek végrehajtásának pontos leírása a kiadvány második felében kapott helyet, magyarázó ábrák kíséretében. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"